Pages

zaterdag 6 mei 2017

Annual Catalog 2017-2018 Countdown #6: Stampin' Up! ~ In Colors 2017-2019


Goedemorgen! Lekker weekend! Dit zijn mijn laatste vrije dagen. Volgende week weer naar kantoor. Het waren twee heerlijke weken waarin ik de kans heb gekregen om heerlijk te knutselen. Zo ook vandaag. Deze keer heb ik weer gekozen voor een combinatie van sets die meegaan naar de catalogus van volgend jaar.


Dit zijn wel twee sets waar ik al heel veel mee heb gewerkt maar waar ik toch eigenlijk geen genoeg van kan krijgen. Deze keer weer in combinatie met de nieuwe In Color 2017-2019 kleuren. Maar ik heb deze keer een beetje geƫxperimenteerd met bijpassende kleuren. Pool Party en Emerald Envy zijn heel mooi bij het Tranquil Tide. Berry Burst popt er mooi uit zo!

Voor de grote libelle heb ik weer de Thumping Techniek gebruikt van afgelopen woensdag. Die kaartjes vindt je <hier>. De kleine libelle heb ik afgedrukt met Berry Burst inkt en uitgeknipt. Voor de libelle van vellum heb ik rand stans gebruikt uit de bijpassende stansen set en daarna op de gestempelde libelle geplakt. Om de lijm te verhullen heb ik er een Pool Party Enamel Shape op geplakt en die geeft gelijk wat extra versiering. Vergeet niet de Dragonfly Bundle nog even te checken in de retired list. Nu is deze bundle nog verkrijgbaar met 10% korting. Vanaf 1 juni kun je deze alleen nog los bestellen!

Ik wens je een hele gezellige zaterdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.

Geen opmerkingen: